Bedenktijd en klachten
Bedenktijd
Natuurlijk hoop ik dat de producten naar wens zijn. Mocht je toch niet tevreden zijn dan kun je het product, binnen 14 dagen na ontvangst, ruilen of retourneren. Dit kan zonder opgave van reden. De retourkosten zijn voor de klant. Voor gepersonaliseerde producten gelden andere voorwaarden. Meer over retourneren lees je in de algemene voorwaarden.
Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag (inclusief de verzendkosten, in het geval er sprake is van een volledige retour) binnen 14 dagen na aanmelding van je retour teruggestort, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Producten die gepersonaliseerd worden kunnen helaas niet retour. Hiermee worden de producten bedoeld die bedrukt worden met een naam en/of de geboortegegevens. Heb je toch een klacht of heb ik iets niet goed gedaan neem dan gerust contact met mij op. Ik denk graag met je mee om te kijken hoe we dit kunnen oplossen.
Klachten
Natuurlijk hoop ik dat je tevreden bent met je bestelde producten maar het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@made-byme.nl Ik zal er dan alles aan doen om dit op te lossen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het voor consumenten in de EU mogelijk om je klacht aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.